Generelt om banerne.

Udendørs råder klubben over:

• 7 grusbaner på Kastetvej (bane 1-7)
  • 2 grusbaner i Hasserisparken (bane 8 og 9)
  • 1 kunstgrusbane (bane 10), 1 kunststofbane (bane 11) i Hasserisparken.

Grusbanerne (Bane 1-9) er typisk spilleklare i slutningen af april, og lukkes ned når vejret ikke tillader brug mere - typisk i løbet af november.

Bane 10 og 11 er åbne hele året.

Indendørs råder klubben over en hal med 1 bane på Annebergvej. Derudover bruges de to indendørsbaner i Nørresundby til holdkampe om vinteren.

Adgang til udendørs banerne (Kastetvej, Hasserisparken).

For at have lov til at bruge banerne skal du købe et udendørs medlemsskab.

Adgang til banerne kræver også at du har en adgangsbrik.
Nye medlemmer som er 18 år eller ældre får udleveret en adgangsbrik kort tid efter de er meldt ind. Hvis du er under 18 år (dvs. junior spiller) skal du bede om at få en brik.

Du kan læse mere om booking af udendørs banerne her.

Adgang til Anneberghallen.

Adgang til Anneberghallen kræver et separat medlemsskab. Du kan læse mere om brugen af Anneberghallen her.

Kastetvej

Anlæg på Kastetvej 73 i Aalborg Vestby.

Her findes 7 grusbaner (bane 1-7) og stort klubhus med omklædningsfaciliteter, tv-stue, opholdsstue, bordfodbold og sofagruppe.

Hasserisparken

Anlæg på Under Lien 77 i Gl. Hasseris.

Her findes 2 grusbaner (bane 8 og 9), 1 hybrid grusbane (bane 10) og 1 tæppe bane (bane 11) og en pavillon. Omklædning foregår i Hasserisparkens omklædningsrum ca. 100 meter fra banen.

Anneberghallen

Klubbens éne indendørsbane er beliggende på Annebergvej 51 bagved Sportshøjskolen. En af Danmarks ældste haller.

Her findes en bane belagt med filttæppe og omklædningsrum.